Úvod Doprava, platba, EET

DOPRAVA, PLATBA, EET

Doprava, platba, EET

  • Bez manipulačních poplatků.
  • Doprava po celé ČR i SR.
  • Doprava zboží po celé ČR nad 50 000 Kč (s DPH) ZDARMA.
  • Všechny zásilky jsou pojištěné do výše své ceny.
  • EET je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU

1. OSOBNÍ ODBĚR       4. TOPTRANS   7. ZMĚNA  DOPRAVY
2. BANKOVNÍ PŘEVOD 5. ČESKÁ POŠTA 8. EET
3. DOBÍRKA 6. DOPRAVA NA SLOVENSKO

 

OSOBNÍ ODBĚR:

Zboží můžete převzít osobně na prodejně.
Adresa Tel.:
T.G. Masaryka 22 +420 773 660 661
568 02 Svitavy
Otevírací doba 
PO - PÁ 7:00 - 17:00 
SO 8:00 - 12:00
Při osobním odběru lze platit hotově.
Osobní odběr není nijak zpoplatněn.
Platební karty neakceptujeme.

BANKOVNÍ PŘEVOD:

Po odeslání objednávky Vám bude na e-mail zaslána PROFORMA FAKTURA, na základě které provedete platbu. Zboží expedujeme ihned po připsání platby na náš účet. Mějte prosím na paměti, že bankovní převod trvá zpravidla 2 až 4 pracovní dny.

Číslo účtu: 2800541947/2010 Fio banka

VS: číslo Vaší faktury

DOBÍRKA:

Částku za zboží a dopravné zaplatíte v místě předání zboží prostřednictvím smluvní zásilkové služby.

Toptrans

V den expedice zboží obdržíte na e-mail avízo dodávky. Součástí avíza je termín dodání a číslo zásilky.

V den dodání obdržíte SMS od dopravce se jménem a telefonním číslem na řidiče.

Avíza dostanete na e-mail a telefonní číslo, které uvedete do objednávky.

Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro složení zásilky a následné dopravení po rovném podkladu za první uzamykatelné dveře na doručovací adrese. Je nutné si při stěhovaní (např. do patra), zajistit vlastní pomocníky. Případná další manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
  
Hmotnost v kg Cena v Kč (s DPH)
5 109
15 133
30 176
50 303
75 424
100 484
150 605
200 787
300 932
400 1065
500 1271
700 1634
1000 1936
Dobírka Toptrans
Dobírkový poplatek 60 Kč
  1. Kupující je povinen zboží od přepravce řádně převzít, zkontrolovat neporušenost obalů, kartonů a počet balíků.
  2. U keramiky a koupelnového nábytku rozbalit před dopravcem a v případě jakýchkoliv závad je nutné ihned zapsat přímo do přepravního listu řidiče hned u Vašeho podpisu – příklad (přebírám/nepřebírám zásilku s výhradou obal i zboží je viditelně poškozeno atd.).
  3. Je nutné také vyhotovit spolu s přepravní firmou záznam o poškození (samotný reklamační protokol není považován za řádné uplatnění reklamace přepravy či zboží vždy je nutné napsat výhradu do listu přepravce uvedeno výše) případně se spojit s prodejcem, který vzniklou situaci pomůže vyřešit.
  4. Zákazník bere na vědomí, že podepsáním dodacího listu souhlasí s převzetím zboží a současně stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené.
  5. Pozdější reklamace mechanického poškození výrobku již není možné uznat!

Česká pošta
Zboží vám bude doručeno do 2 pracovních dnů od expedice zásilky. Zboží je doručováno na kontaktní adresu, při nezastižení adresáta je zásilka uložena na poště po dobu 5 dnů.
  
Podmínky pro přepravu
 
  • délka zásilky (nejdelší strana) nesmí překročit 2 m
  • součet obvodu zásilky a její délky nesmí překročit 3 m
  
V případě poškození je nutné sepsat zápis na nejbližší pobočce pošty do 2 dnů od převzetí! Zápis poté zašlete na níže uvedenou adresu.

Adresa

T.G.Masaryka 22

568 02 Svitavy

Hmotnost v kg Cena v Kč (s DPH)
2 157
5 175
Dobírka Česká pošta
Dobírkový poplatek 60 Kč


DOPRAVA NA SLOVENSKO

Orientační výpočet ceny dopravy při objednání:
Cena dopravy (v Kč) na Slovensko lze zjistit ZDE.
Skutečný výpočet ceny dopravy a fakturace:
Cena dopravy na Slovensko je na dotaz k Vaší objednávce. K odsouhlasení Vám vždy zašleme celkovou cenu (Kč) v zakázce.
Faktura od nás odchází v Kč a v den dodání se uskuteční přepočet ceny na eura dle aktuálního kurzu.
Faktura v eurech se dopošle podle skutečně zaplacené ceny.
Pokud jste plátci DPH, zašlete emailem k objednávce naskenovanou kartičku (osvědčení o registraci DIČ) - fakturu vystavíme bez DPH.

ZMĚNA TYPU DOPRAVY

Aby přeprava zásilky proběhla v pořádku, může prodávající změnit typ dopravy v závislosti na charakteru zboží. Jedná se především o objemné, těžké nebo křehké zboží.

EET

Elektronická evidence tržeb je zde prováděna v BĚŽNÉM REŽIMU.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.

Nejlepší výběr

Naše nabídka